افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

بارسلونای متزلزل با کومان و بدون مسی| نیوکمپ غمگین!

  • کد خبر: ۷۸۲۸۸
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
بارسلونای متزلزل با کومان و بدون مسی| نیوکمپ غمگین!
د‌پای و دی‌یونگ، تنها‌ بازیکنان بارسای بدون مسی هستند که می توان رویشان حساب کرد تا شاید آبی اناری‌ها حداقل در لالیگا موفق باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بامداد دیروز بارسلونا در نمایشی ضعیف مقابل اتلتیک‌بیلبائو به تساوی رسید؛ ولی عملکرد ممفیس دپای بسیاری از هواداران را امیدوار کرد. در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا به‌سختی و با شانس توانست به تساوی برابر اتلتیک‌بیلبائو دست یابد و یک امتیاز مهم از ورزشگاه سن مامس به دست بیاورد. این تیم که در هفته اول مقابل رئال‌سوسیداد نمایش خوبی داشت و هواداران را امیدوار کرد، در بامداد دیروز نمایش ضعیفی از خود به ثبت رساند و نتوانست هیچ کاری مقابل حریف انجام دهد.

 

در بسیاری از دقایق بازی، توپ، میدان و اندیشه و عمل در دستان مردان مارسلینو بود و بیلبائو با تاکتیک خود کاملا بارسلونا را مقهور خود کرده بود. البته باید به عملکرد خوبِ دی‌یونگ و نمایش مثبت آراخو نیز اشاره کرد که باعث شد توپ‌های بیلبائو به گل بدل نشود.
روز گذشته روزنامه‌های بارسایی از نمایش درخشان ممفیس دپای نوشتند و عنوان کردند که این ستاره هلندی بارسلونا را نجات داد. موندو دپورتیوو و اسپورت با تیتر‌های «نجات بارسا با ممفیس» اشاره کردند که این ستاره هلندی باعث شد تا تیمِ ضعیف کومان با یک‌امتیاز از سن‌مامس بازگردد.

 

لوئیس ماسکارو، خبرنگار مشهور اسپانیایی، نیز نوشت که بارسای پسامسی به بازیکنی مثل ممفیس دپای نیاز دارد. این بازیکن به‌همراه دی‌یونگ مسئولیت تیم را برعهده گرفته و بار تیم را به دوش می‌کشد. بارسلونا در بازی این هفته تنها ۲ موقعیت بزرگ داشت که یکی از آن‌ها مارتین بریت‌ویت از دست داد و یکی دیگر با شوت دیدنی ممفیس دپای به گل بدل شد. نمایش ضعیف بارسلونا بیمی بزرگ برای هواداران به وجود آورد؛ ولی عملکرد ممفیس باعث شد تا امیدواری نیز به دل هواداران و رسانه‌های بارسایی رخنه کند.


کومان پس از بازی اظهار کرد که بارسلونا دیگر مسی را در اختیار ندارد که بتواند بازی را به نفع آن‌ها دربیاورد. او مدعی شد که باید خودش، تیم و هواداران عادت کنند که دیگر لئو در این تیم نیست و باید بدون او به بردن دست یابند. سرمربی بارسلونا از عملکرد ممفیس نیز صحبت کرد و مدعی شد که او می‌تواند نمایش شگفت‌انگیز دیگری را به ثبت برساند. دپای در ۲ بازی بارسلونا توانسته است کاملا اثرگذار ظاهر شود و نمایش خوبی از خود به ثبت برساند.

 

رونالد کومان، سرمربی بارسا، نیز پس از این بازی درباره عملکرد مهاجم هلندی‌اش خاطرنشان کرد: به‌همین‌خاطر بود که ما ممفیس را به خدمت گرفتیم تا در بازی‌هایی این‌چنینی تفاوت را رقم بزند. البته مطمئنا هنوز راه زیادی است تا بتوانیم جای خالی مسی را پر کنیم؛، اما کم‌کم این تغییرات را رقم خواهیم زد.


از‌طرف‌دیگر باید به نمایش خوب فرنکی دی‌یونگ نیز اشاره کرد؛ بازیکنی که در نیمه دوم از خواب بیدار شد و توانست در میانه میدان به تیم بارسلونا قدرت و حرکت تزریق کند.
نکته مهم این است که اندیشه‌های کومان در نیمه دوم جواب نداد و آمدن بازیکنانی مثل سرخیو روبرتو و دمیر، دردی از بارسلونا دوا نکرد. آنتوان گریزمان نمایش فاجعه‌باری را به اجرا گذاشت و با آمار صفر گل، صفر پاس گل، صفر پاس کلیدی، صفر خلق موقعیت، صفر دریبل، ۲ تکل و ۷ بار لو‌دادن توپ یکی از چهره‌های ضعیف تیمِ کومان نام گرفت.

 

باید دید در ادامه گریزمان و بازیکنان بارسلونا می‌توانند به درخشش سابق خود بازگردند یا خیر؛ البته نباید فراموش کنیم که بازیکنانی مثل دمبله، کوتینیو، آنسو فاتی و سرخیو آگوئرو مصدوم هستند و حضور آن‌ها می‌تواند به حملات بارسلونا شدت بیشتری بدهد. بارسلونا هفته آینده در نیوکمپ میزبان ختافه خواهد بود تا پیش از آغاز اولین فیفادی، سومین بازی خود را انجام دهد.
به نظر می‌رسد کومان اگر می‌خواهد امسال هم در کورس قهرمانی لالیگا باقی بماند و هواداران آبی و اناری را راضی نگه‌داردباید در تعطیلات پیش رو تغییرات اساسی در ساختار و نحوه بازی تیمش ایجاد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->